sobota, 2 stycznia 2016

Rywalki Królowa i Faworytka ~ Kiera Cass

O Jezusie.

Właśnie skończyłam czytać.
Nie wiem od czego zacząć.
Siedzę  gapię się w komputer.

Dobra Jula weź się w garść i napisz, masz tyle myśli w głowie. No dalej!!
 Ok Ok.

Hejjj kochani właśnie skończyłam czytać kolejną część z serii Kiery Cass o losach Amerii Singer, a właściwie nie o niej, lecz o osobach z jej otoczenia. 

Zapraszam!!!




AUTOR: Kiera Cass
TYTUŁ ORYGINALNY:  The Queen & Favourite 
DATA WYDANIA: 2 grudzień 2015
LICZBA STRON: 225
WYDAWNICTWO: Jaguar
OCENA: 10/10
CENA Z TYŁU KSIĄŻKI: 34,90 zł

Dwa opowiadania, osadzone w urzekającym świecie Rywalek, niezwykle popularnej powieści Kiery Cass, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Times”, są teraz po pierwszy dostępne w druku! Królowa i Faworytka ukazują nieznane wydarzenia z życia dwóch ulubionych przez czytelniczki bohaterek Rywalek. Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia. W Królowej możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas Eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany. Faworytka pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału Jedynej.

źródło opisu: Wydawnictwo Jaguar, 2015 r.


W gwoli ścisłości książka ta zawiera, nie tylko dwa tytułowe opowiadania, w książce znajdują się także krótkie opowieści innych postaci, które pojawiały się w tej serii. znajdujące się tam historie: 
- Celest (w tytule znajduje się imię dziewczyny)
- Lucy (zatytułowane Pokojówka)
- Ameriki (zatytułowane Jedyna po epilogu)
autorka w książce zawarła także informacje na temat trzech rywalek głównej bohaterki (Kriss, Natalie, Elise) w dwóch-trzech stronach opisała skrawek ich życia, tego jak wyglądało po Eliminacjach.

Kolejna książka Kiery, którą pokochałam. Cała seria skradła mi serce i po raz kolejny zrozumiałam, dlaczego tak bardzo się w niej zakochałam. W tym dziele powracamy do Eliminacji, znów w inny sposób, z innej strony. Ja sama zaczęłam od nowa przeżywać te chwile i od nowa płakałam w tej książce. Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo chciałabym podziękować Pani Cass,za to że pokazała mi tą historię z zupełnie innej strony i za możliwość zobaczenia uczuć które Amberly żywiła do Clarksona. Kiera wykreowała cudowny świat.

Autorka jest na pierwszym miejscu w moim sercu wraz z J. K. Rowling i Johnem Greenem. A seria Rywalki pierwsze wraz z Harrym Potterem. 

Nie chcę wam spoilerować więc nie mogę się też za bardzo rozpisać na jej temat mimo że mam naprawdę dużo do powiedzenia, zwłaszcza na temat Marlee, którą uwielbiam, ale nie tylko jej, także na temat Lucy i innych postaci. 

A teraz mam wspaniałą informację dla wszystkich którzy kochają tą serię tak jak ja. Oto okładka najnowszego tomu:

źródło okładki: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/271634/the-crown

Te okładki są po prostu wspaniałe. *.* Cy tylko ja tak uważam?

Pozdrawiam Julia. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz