piątek, 15 stycznia 2016

Różdżki w gorę czarodzieje. /*

Już za pewne wszyscy wiecie, iż Alan Rickman nie żyje. :( /* 
Tego wybitnego aktora zna chyba każdy.

Wczoraj no instagrama dodałam zdjęcie, jednak dopiero dziś postanowiłam dodać posta, ponieważ jestem chora i wczoraj nie miałam siły. Mama odebrała mnie ze szkoły i przespałam pół dnia.
Gdy dowiedziałam się o jego śmierci coś we mnie pękło, przyznam się bez bicia, naprawdę płakałam. Aktor przegrał z rakiem, w wieku 69 lat. To straszne, że ludzie w takim młodym wieku umierają. (tak według mnie to jest młody wiek) 



Gdy wieczorem zobaczyłam ten obrazek, znów się rozpłakałam.





Alan Rickman był na prawdę wyjątkowym człowiekiem, niech spoczywa w pokoju. /* 

Jeżeli jeszcze mnie nie obserwujesz na ig zapraszam: juluska18 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz