sobota, 5 grudnia 2015

#2Grudzień ;3

Hejjj



#2Grudnia



*1*

Została mi jeszcze do zapisania tylko jedna strona. Wypełnię ją jednosylabowymi słowami: I love, I have loved, I will love, (Kocham, kochałam, będę kochać.) - „Zdobywam zamek”      

Nie tylko dziesięcioletnie dziewczynki prowadzą pamiętnik czy dziennik. Robienie codziennych zapisków tego, co ci się przytrafia w życiu i jak się w związku z tym czujesz, ma niezwykle głęboki sens. Nie tylko pomaga w lepszym zrozumieniu tego, co się dzieje wokół ciebie, ale pozwoli ci spojrzeć wstecz, gdy będziesz starsza. Zawsze wydaje się nam, że dobrze zapamiętamy każdy niezwykły moment życia, ale jeśli go nie zapiszemy, prawdopodobnie nam umknie. Pomyśl o tym, jak cennym skarbem w nadchodzących latach będzie dla ciebie możliwość przeczytania o tym, co teraz dzieje się w twoim życiu.            

Cel: Zacznij pisać pamiętnik albo dziennik, miej miejsce, w którym pozostawisz ślad swojego życia i uczuć. 



*2*

Dzisiejsza piosenka to piosenka Sylwii Grzeszczak - Zdobywamy



*3*

...
Złodziejka książek ~ Markus Zusak



*4*

Tak więc dziś mój telefon pozwolił mi zrobić kilka zdjęć dla was. Całe szczęście. Oto one:




NIKOLA <3
 














Mi dzień minął na próbach na kiermasz świąteczny a wam jak? :)



*5*

Tak jak wcześniej obiecałam oto dla was recenzja pierwszego opowiadania. Wybaczcie że jest nie za długie, jednak nie jest mi łatwo napisać recenzje krótkiego opowiadania tak żeby wam niczego nie zdradzać.

,,Północ" ~ Rainbow Rowell

Opowiadanie Rainbow Roller jest po prostu wspaniałe. Nawet mało powiedziane. Ogólnie historia opowiada historię Mags, a właściwie jej sylwestra od 15 roku życia, tak 15 sprawdziłam, razem ze znajomymi spotykała się u Alicii. To tam właśnie poznała Noel, swojego najlepszego przyjaciela który co roku o północy całuje inną dziewczynę i jest strasznym alergikiem. Opowiadanie zaczyna się 31.12.2011 a kończy 1.01.2015.. Nie wiem czy wy też to zauważyliście, ale w pierwszym opowiadaniu jest podany zły rok. (Dam wam pod spodem zdjęcie.) Moja koleżanka nawet tego nie zauważyła. 😂😂
Teraz kilka słów o nim. Jest świetnie. Niby nie jest o świętach jednak czuć tą magię. Cuda mogą zdarzyć się każdego dnia. Na 99% jest na liście ulubionych z tej książki. naprawdę przeczytajcie je i tą książkę.






Życzę wam miłego wieczoru. ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz