środa, 30 grudnia 2015

Book Haul #1 - Grudzień

W związku ze świętami pojawiło się u mnie na półce kilka nowych książek.


Book haul za 3... 2... 1...


Jest ich 7. (Szczęśliwa 7 jak to moja przyjaciółka zwykła mówić). A nie przepraszam 8. ;D




1. Pierwsza to "Podaruj mi miłość" ~ zebrane przez Stephanie Perkins. 
Dostałam od babci na mikołajki.



2. "Siedem życzeń" ~ opracowanie zbiorowe.
Dostałam od Asi, na święta.



3. "Duma i uprzedzenie" ~ Jane Austin.
Dostałam od Pauli, na święta.




4. "Hiszpańskie oliwki" ~ opracowanie zbiorowe.
Dostałam od Eweliny, na święta.




5. "Królowa i Faworytka" ~ Kiera Cass.
Dostałam od rodziców, na święta.




6. "Baśniarz" ~ Antonia Michaelis.
Dostałam od rodziców, na święta.




7. "Światło którego nie widać" ~ Anthony Doerr.
Dostałam od dziadków, na święta.




8. "Jesteś cudem" ~ Regina Brett.
dostałam od wujka, na święta. 



Pozdrawiam Julia. :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz