czwartek, 31 grudnia 2015

Liebster Blog Award #1

Dziękuję Klaudii z bloga Ksiazki Recenzje Czytelnicy za nominację do tego tagu. :) Bardzo mi miło. :)



1.Czy myślałaś/eś kiedyś o napisaniu własnej książki?

Tak, nawet bardzo często. Kocham pisać, po prostu uwielbiam. W przyszłości chciałabym wydać jakąś ze swoich powieści, mam bardzo bujną wyobraźnię i od zawsze chciałam żeby ktoś czytał i cieszył się z moich dzieł.



2.Czy w dzieciństwie chętnie sięgałaś/eś po książki, czy raczej wolałaś/eś ich unikać?

Raczej unikałam, jak z resztą wiecie moja przygoda zaczęła się z Gwiazd naszych wina.

3. Jakie jest twoje ulubione miejsce do czytania? Wolisz czytać w domu, czy podczas wyjazdu np. na wakacje?

Najbardziej lubię czytać w domu (nie ważne jakim i czyim). Nie przepadam za czytaniem w aucie, ponieważ zawsze robi mi się nie dobrze..



4. Czy jeśli nie spodobałaby ci się jakaś książka danego autora, to dałabyś/dałbyś szansę kolejnemu jego dziełu?

Szczerze mówiąc to nie wiem. Jednak wydaje mi się, że będzie taki autor. Przyznaję z ręką na sercu, że książka Trzy metry nad niebem nie podobała mi się i wątpię, iż sięgnę po inną książkę tego autora. 



5. Jakie blogi odwiedzasz regularnie?






6.Czy uważasz, że młodzież nie czyta przez źle dobrane lektury szkolne?

Tak, większość osób nudzą stare książki. Według mnie na liście lektur powinny się znaleźć książki napisane w XXI wieku, takie które są związane bardziej z nami. Oczywiście nie jestem za tym żeby wyrzucać dzieła Mickiewicza, bądź innych wielkich pisarzy, jednak można by dodać coś innego, świeższego.

7.Gdybyś był/a jakimś ministrem od spraw kultury, to jak zwiększyłabyś/zwiększyłbyś poziom czytelnictwa w Polsce?

Na pewno zrobiłabym coś z tymi lekturami, organizowałabym różne akcie w miastach związane z książkami, nawet w tych mniejszych.



8.Czy zaznaczasz jakoś swoje ulubione cytaty w książce?

Tak najczęściej wkładam karteczki, bądź jak nie mam żadnych pod ręką to delikatnie zaginam rogi. 



9.Kupujesz, czy wypożyczasz książki?

Kupuję. Nie lubię książek z biblioteki, nie lubię ich zapachu, poza tym lubię mieć książki na półce, żeby zawsze do nich wracać.



10.Czy w twoim otoczeniu jest dużo osób, które również czytają książki?

Jest ich dosyć sporo. Sama namawiam do czytania i pożyczam książki moim znajomym. Większość czytających osób, które znam, to dziewczyny. Jednak jeden z moich kolegów, poprosił moją przyjaciółkę, gdy dostała ode mnie Podaruj mi miłość, czy mogłaby mu ją pożyczyć jak skończy. :D



11.Co sądzisz o moim blogu? Znałaś/eś go przed nominacją do LBA?

Nie znalazłam go przez nominację lecz przez Instagrama. Strasznie mi się podoba i z chęcią na niego wchodzę, właściwie to staram się zaglądać codziennie.


Moje pytania:

1. Do jakiej książki masz sentyment?
2. Zwracasz uwagę na okładkę? 
3. Czytałaś/ czytałeś jakąś biografię?
4. Zakładki czy jakikolwiek papier?
5. Dzielisz się książkami ze znajomymi?
6. Jakie książki znajdują się w twojej bibliotece?
7. Ulubiona seria? 
8. Od ilu lat czytasz?
9. Co sądzisz o lekturach szkolnych? Które książki dodała byś do tej listy?
10. Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś/ chciałbyś należeć?
11. Masz takie książki, które doskonale pasują do piosenek które lubisz, bądź takie które twoim zdaniem powinny znaleźć się na płycie z soundtrakiem do filmu (nawet jak nie powstała jej ekranizacja)?


Nominuję 




Pozdrawiam Julia. :)

1 komentarz:

  1. Czuję się zaszczycona, że czytasz mojego bloga! :)

    Na nominację na pewno niedługo odpowiem!

    OdpowiedzUsuń