sobota, 5 grudnia 2015

#4Grudzień ;3

Hejjj



#4Grudnia



*1*

To, co mi się przydarza, może mnie zmienić. Ale nie zgadzam się, by mnie pomniejszyło. ~ Maya Angelou      


Każdy rodzaj doświadczenia, które zdobywamy, ma być naszym przewodnikiem, uczyć nas pokory, pomóc nam dojrzeć. Żadne doznanie ani żaden człowiek na tej Ziemi nie powinny sprawiać, żebyśmy poczuły się gorsze. To, co się dzieje w twoim życiu, bezpowrotnie cię zmienia – ale nie pozwól, by cię niszczyło. Jeśli ktoś powoduje, że czujesz się gorsza, ponieważ się uczysz albo rozwijasz, jest to tylko odbicie jego własnego niezadowolenia z siebie.             

Cel: Nie pozwól nikomu mówić, jak masz się czuć. 



*2*



Dzisiejsza piosenka to piosenka MattyB - Never Too Young ft. James Maslow





*3*



Dotyk Julii - Tahereh Mafi





*4*


Czekając na zbiórkę harcerską jadłam pizzę która była większa od mojej głowy.



Wieczorem pakowałam z Werą kilka rzeczy.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz